czwartek, 9 kwietnia 2015

Co sądzicie? :)

Hejka jak zauważyłyście w poprzednich postach pojawiły się makijaże. Jak wspominałam to pierwsze w moim życiu na kimś:) kompletnie nie przyuczona zdecydowałam się dziś wykonać kreskę eyelinerem;p wyszło jak wyszło , ale jestem ciekawa Waszych opinii :)












użyłam:
Podkład
  • PODKŁAD ADVANCEDcovering effect Ivory od FM
  • PUDER MINERALNY bronzing effect FM
  •  PUDER MINERALNY illuminating effect FM
  • Róż spiekany Blooming Rose od FM oraz róż z ORIFLAME ( nie pamiętam jaki to dokładnie)
  • MINERALNE CIENIE SYPKIE Milk Shake FM
  • CIEŃ KASZMIROWY Salmon Pink FM
  • CIENIE MINERALNE SIlver Dust (najciemniejszy) FM 
  • TUSZ DO RZĘS 3 step mascara
  •  PŁYNNY EYELINER Navy Blue FM
  •  AUTOMATYCZNA KREDKA DO OCZU Decadence Black FM 
  • AUTOMATYCZNA KREDKA DO BRWI Bistre od FM
  • BAZA POD CIENIE z FM
  • MIĘTOWY ŻEL DO UST od Fm
  • Wiem ,że nie jest idealnie , ale napiszcie co sądzicie:)?

    5 komentarzy:

    1. ładny, ale moim zdaniem musisz popracować nad kreską :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tak NAD KRESKĄ TO MUSZĘ DUŻOOOOO POPRACOWAĆ HIIHI zgadzam się:)

        Usuń
    2. Szkoda, że tak mało zdjęć z otwartym okiem :) Ale jest całkiem w porządku, a praktyka czyni mistrza :)

      OdpowiedzUsuń
    3. ja bym wypełniła w środku innym kolorem, ale generalnie ciekawie to wygląda.

      OdpowiedzUsuń