środa, 4 marca 2015

Czekoladowo - wiśniowo mi

Witajcie dziś o jednej z dwóch mojej miłości w kategorii peeling do ciała:)
Jakiś czas temu pisałam o musie z serii Body Sign od FM Klik . A dziś pokażę Wam moi drodzy
Naturalny cukrowy peeling do ciała cherry & chocolate .

Co mówi producent?
Naturalny cukrowy peeling do ciała o wspaniałym, wyjątkowo apetycznym zapachu wiśni w czekoladzie. Zawiera wysokiej jakości składniki naturalne, takie jak: olej kokosowy, masła shea i olejek migdałowy, które intensywnie nawilżają i odżywiają skórę, sprawiając, że staje się ona jędrna i elastyczna. Kryształki cukru trzcinowego dokładnie oczyszczają skórę, usuwając martwe komórki naskórka, a kawałki suszonych wiśni delikatnie masują ciało i pobudzają mikrokrążenie. Obecność naturalnych kwasów AHA wpływa na odnowę komórek i poprawia kondycję skóry.
Kosmetyki z serii Body Sign są naturalne, a to oznacza, że nie zawierają substancji takich jak: parafina, substancje ropopochodne, sztuczne barwniki, parabeny, chemiczne stabilizatory, silikony, PEGi, glikol propylenowy.
Ze względu na wysoką zawartość naturalnych składników, kosmetyki powinny być przechowywane w temperaturze 4-25oC.
Pojemność: 180 ml

                                                                             Znak V
- produkt odpowiedni dla wegetarian i wegan
Złota Pieczęć Natury 2013
(II miejsce w konkursie na Najlepszy
Kosmetyk Naturalny
Cena katalogowa to 43,90

Sposób użycia:
nanieść na wilgotne ciało i delikatnie masować.
Następnie spłukać wodą. Po użyciu zaleca się zastosowanie
musu do ciała z serii Body Sign. 



 Tak właśnie prezentuje się owy peeling, ekskluzywny czarno biały słoiczek szczelnie zamknięty. Jak widać suszone owoce zawarte są w peelingu co mnie bardzo zdziwiło i zachwyciło. Zapach jest piękny ,nie duszący ,ale dość intensywny , pozostaje na skórze bardzo długo . Uwielbiam otulać się tym zapachem zimą szczególnie.  Ja nakładam na lekko zwilżoną skórę by tracie było ostre , gdyż tak po prostu lubię. :) Następnie jak wiadomo zmywam i tu uczucie nawilżenia jest nie bywałe. Czasem zmywam go trochę dłużej niż inne peelingi żeby nie było lepkiej skóry. Już po wytarciu ręcznikiem efekt nawilżenia, starcia naskórka, gładkości , jest niesamowity. Ja używam go do 2 razy w tygodniu i po nim nie nakładam żadnego balsamu ponieważ nie czuję takiej potrzeby. Chyba ,że mam ochotę to nakładam mus o którym wspomniałam ,ale nie zawsze bo po peelingu ciało jest tak nawilżone ,że uważam to za zbędne .
Nie jestem w stanie przyczepić się do niczego , naturalne składniki robia swoje , ten peeling jest moim jednym z dwóch faworytów. O drugim już niebawem :) 
  
Czy któraś z Was go używała?

6 komentarzy:

  1. Trochę drogi, ale chyba warty swej ceny ;-)
    Obserwuję :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje po cenie partnerskiej jednak mozna ttafic na promocje.cena raczej adekwatna do jakosci. dzieki za kom i obs

      Usuń
  2. nie znam tej firmy, ale musi fajnie pachnieć :) no i skład bardzo na plus mimo ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma jest Polska od 10 lat na rynku teraz juz na skalę światową. Zamawia się u dystrybutorów np. takich jak ja:) lub mozna samemu się zapisać by kupować taniej. Fajna sprawa ja się juz dawno zakochałam . Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie miałam, ale wydaje się być baaaardzo kuszący. Mam jakąś manię na punkcie takich zwariowanych zapachów produktów do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń