środa, 11 marca 2015

Puder wielozadaniowy - ulubiony

Hej Hej dzień dobry!!

Jako ,że wstałam wcześnie postanowiłam już zacząć dzisiejszy wpis:) o moim pudrze doskonałym . O pierwszym moim ulubieńcu pisałam klik. A ten który dziś przedstawiam jest drugim ulubieńcem , używam je naprzemiennie zależy co mam ochotę osiągnąć, jaki mam akurat humor, ogólnie czasem wybieram losowo :)

A oto on  ! PUDER CC COLOUR & CARE
  • unikalny, wielofunkcyjny puder, który jednocześnie wyrównuje koloryt cery, pielęgnuje, chroni skórę, zapewnia doskonałe krycie i nieskazitelny wygląd 
  • idealnie tuszuje zaczerwienienia i niedoskonałości oraz nadaje skórze jedwabistą gładkość
  • gwarantuje długotrwałe, matowe wykończenie makijażu
  • faktor SPF 25 zapewnia ochronę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych
  • sproszkowane liście baobabu zmniejszają widoczność naczynek, odżywiają skórę i nadają jej aksamitną miękkość, olej z marakui łagodzi podrażnienia, a ekstrakt z malin dodatkowo wygładza i ujędrnia
  • glinka biała absorbuje nadmiar sebum, a glinka zielona zapobiega powstawaniu zmarszczek
  • przeciwstarzeniowe działanie kosmetyku potęguje dodatek witamin C i E
  • odpowiedni do każdego rodzaju skóry
 
*odcienie
Clever Honey
Sensible Biscuit
 Cena katalogowa: 39,90 / 6,5 g

Ja aktualnie  jestem szczęśliwą posiadaczką odcienia ciemniejszego Clever Honey , wcześniej używałam jaśniejszego jednak ,że zbliża się lato słońce pewnie jakieś solarium wcześniej zdecydowałam się na ciut ciemniejszy odcień, o dziwo nie jest za ciemny , czego się obawiałam.Puder świetnie wtapia się w skórę. Wielofunkcyjność bardzo mi się podoba
Kolor beżowy nadaje piękny odcień, zielony neutralizuje zaczerwienienia, kremowy rozświetla.
Puder otrzymujemy w tekturowym kartoniku czarnym standardowo ze złotym napisem.
Zamknięty w okrągłej kasetce z lusterkiem i gąbeczką.(nakładam pędzlem , jednak w ciągu dnia czasem gąbeczka poprawiam :) Kasetka wygląda bardzo ładnie ,dla mnie ekskluzywnie. Puder ma wytłoczony napis CC . 
                                                Bardzo cenię sobie skład szczególnie
SKŁADNIKI AKTYWNE:
MINERALNE PIGMENTY
EKSTRAKT Z MALIN
WITAMINY C i E
SPROSZKOWANE LIŚCIE
BAOBABU
GLINKA BIAŁA
OLEJ Z MARAKUI
GLINKA ZIELONA 
 
 Puder rzeczywiście wyrównuje koloryt cery. Moim zdaniem kryje naprawdę super. Skóra wygląda promiennie i świeżo, dodatkowo mam świadomość ,że puder ma właściwości pielegnacyjne, co bardzo mi się podoba i sprawia ,że jest dla mnie faworytem .
 
Puder zwyciężył w konkursie QULTOWY KOSMETYK W 2014 ROKU !   DODATKOWO NALEŻY DO TOP 10 (CZYLI NAJLEPIEJ SPRZEDAJĄCY SIĘ PRODUKT W KATEGORII MAKE UP FM .

Kilka fotek :)












Zdecydowanie polecam :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo efektownie się prezentuje.
    Zacheciłaś mnie składem: *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem mega zadowolona warto wypróbować:)

      Usuń
  2. Bardzo efektownie się prezentuje.
    Zacheciłaś mnie składem: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam sie z takim produktem :) Skoro posiada zielony pigmencik to może by sobie fajnie radził z moimi zaczerwienieniami.. hm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslę ,że by sobie poradził, z tej samej serii jest również baza zielona która rewelacyjnie ukrywa zaczerwienia i nawwet te bardzo widoczne:)

      Usuń
  4. fajny i warty uwagi. widziałam go juz w katalogu ale zniechęca mnie cena, niestety. zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest może nie najniższa aczkolwiek jak są promocje to można super trafić;p

      Usuń