sobota, 21 marca 2015

??


Uwierzcie nigdy niekogo nie malowałam jedynie co to w myślach sobie zawsze wyobrażam jaki makijaż mogłabym danej osobie zrobić ,ale  ,że niestety nie mam w tym wprawy , ani dostatecznej wiedzy bałam się pokazać to. 
Koleżanka poprosiła bym zrobiła jej makijaż w odcieniach szarości srebra. 
I mimo , że nie potrafię zrobiłam dla zabawy. To mój pierwszy makijąż oczu na kimś. Proszę Was o szczere opinie. Wiem ,że jest słabo  ,ale weźcie pod uwagę co pisałam wcześniej. Nie jestem dobra w makijażach, jednak chciałabym abyście napisały co sądzicie o makijażu oczu. Czy to w ogóle jakoś wygląda? Rzęs, brwi nie musicie oceniać bo na tym się wcale nie skupiałyśmy. Będę wdzięczna za komentarze szczere. Ale mam tremę :)






2 komentarze:

  1. Nie przepadam za cieniem tuż pod samą brwią, ale cały makijaż wygląda całkiem dobrze pod względem wykorzystania niejakiego cieniowania. :)

    OdpowiedzUsuń