wtorek, 3 marca 2015

Och i ach piękny zapach

Hej :) Dziś na szybko przedstawie Wam perfumę ,która skradła moje serce. Jest to perfuma Od FM fm81 w wersji limitowanej / luksusowej.
Zapach ten występuje w wersji klasycznej ,feromony,  hot jak również co jakiś czas pojawia się w wersji luksusowej ,który mam ja:)


Jest to jeden z moich ulubionych zapachów choć mam ich wiele:)

Ten powalił mnie nie tylko zapachem , trwałością, ale również pięknym flakonem z pompeczką :)
Charakter:
ekscentryczny, ale subtelny
Nuty zapachowe:
Nuta głowy:
zielone jabłko, ogórek,
magnolia
Nuta serca:
konwalia, róża, fiołek
Nuta bazy:
sandałowiec, ambra
Rodzina zapachowa:
Kwiatowa
Typ:
Delikatne
Pojemność:
50 ml
Zaperfumowannie :
 20%

Perfuma ta została "okrzyknięta " HITEM DEKADY oraz TOP 10  - - najlepiej sprzedający się zapach!
Trwałość jest dla mnie bardzo dobra nawet w tej wersji, w wersji HOT to już nie podlega żadnej wątpliwości. :) Czuję go na sobie przez cały dzień, na ciuchach, wiem że jest ładny gdyż wiele znajomych często pyta  " czym tak ładnie pachniesz" :) Zapach zdecydowanie MÓJ :) Uwielbiam te nuty zapachowe ,  uwielbiam go i latem i zimą. Fajnie ,że jest także możliwość zakupienia innych produktów o tym zapachu np. żel pod prysznic czy krem do rąk itp.
 Niebawem troszkę więcej o perfumach z FM i moich ulubieńcach , dziś przedstawiłam mój Hit w przepięknym flakonie:)

8 komentarzy:

  1. Faktycznie piękny flakon i zapach ciekawy niedawno kupiłam perfumy które ma koleżanka ale trafiłam na inne, też są ok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wiele zapachów podoba . Łatwiej byłoby mi powiedzieć ,które mi sie nie podobaja hihihi

      Usuń
  2. piękny flakonik :) niestety z FM nic jeszcze nie miałam, tym bardziej perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię perfumy FM, już samo opakowanie perfumy pokazanej przez Ciebie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny flanon ciekawi mnie zapach.
    Ps,zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń