poniedziałek, 23 marca 2015

Zapraszam do oceniania :)

Hejka wszystkim mam nadzieje , że mnie tu odwiedzacie:)

Jak wcześniej pisałam uczę się malować innych. Makijaż był dla mnie od zawsze ogromną sztuką i zawsze marzyłam by tą sztukę ogarnąć. Ostatnio pokazałam Wam pierwszy makijaż w moim życiu na kimś.  TUTAJ . Wiem ,że nie jest zbyt dobrze , ale jak to mówią małymi kroczkami do przodu. Więc idąc tym tokiem myślenia wstawiam DRUGI makijaż mojego wykonania :) Czekam z niecierpliwością na opinię , może kiedyś dojdę do perfekcji póki co jest tak .... :) Zobaczcie sami . :)





























Nie wiem co sądzicie ,ale liczę na komentarze:))) <3

Kosmetyki ,których użyłam wszystkie od Fm Group  :

BAZA CC Colour & Care Wise Green
BAZA POD CIENIE
PUDER MINERALNY
illuminating effect Opal
 PUDER MINERALNY
bronzing effect Amber
PODKŁAD ADVANCED
covering effect IVORY
RÓŻ SPIEKANY blooming rose
KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY medium beige

CIENIE MINERALNE Chocolate Mousse
 AUTOMATYCZNA KREDKA DO OCZU Deep Maroon
 MINERALNE CIENIE SYPKIE Vintage Gold
 AUTOMATYCZNA KREDKA DO BRWI Bistre
 TUSZ DO RZĘS 3 step mascara
POMADKA DO UST
extra rich lipstick  Hot Red
MIĘTOWY ŻEL DO UST
volume-up effect





8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziekuje wiem ,ze to nic wielkiego dla makijazystek zrobic taki makijaż choc dla mnie to bardzo duże wyzwanie hihihi

      Usuń
  3. Wyszło świetnie :) Świeżo i schludnie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć jestem na prawdę poczatkująca sama się uczę i takie komentarze powodują ogromny usmiech na mojej twarzy dziekuję:)

      Usuń
  4. Dobrze Ci idzie, podoba mi się bazowy kolor na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuje takie słowa to dla mnie wielka motywacja:)

      Usuń