sobota, 14 marca 2015

FLAMASTER DO USTA Z BALSAMEM

Witajcie  dziś o pomadce w flamastrze. Często ta pomadka gości na moich ustach. Jest odpowiednia na każdy dzień.

Flamaster z balsamem-
POJEMNOŚĆ
FLAMASTRA
: 3 ml
WAGA
BALSAMU
: 1,4 g 
SPOSÓB UŻYCIA:

1.Pomaluj suche, odtłuszczone
usta flamastrem.
2. Nałóż balsam zapewniający
blask i pielęgnację.
3. Ciesz się długotrwałym
makijażem.
Flamaster i balsam możesz
także stosować oddzielnie.
harmonijne połączenie długotrwałego, soczystego koloru i uwodzicielskiego połysku
lekka formuła flamastra, stworzona na bazie wody, zapewnia ustom wyjątkowy komfort i naturalny
wygląd
pantenol dba o odpowiednie nawilżenie ust
nabłyszczający balsam posiada doskonałe właściwości pielęgnujące, bogaty w składniki aktywne,
takie jak olej kokosowy, pantenol i witamina E
wygodna forma flamastra umożliwia wykonanie precyzyjnego makijażu ust bez użycia konturówki
nie rozmazuje się
ma przyjemny zapach mango
stosuj razem lub oddzielnie
Dostępne odcienie-
  • Elegant Red
  • Stylish Pink
  • Fancy Coral 
Cena 29,90 zł





  
Jest to świetna pomadka ja mam odcień Stylish Pink i jestem mega zadowolona.  Aplikacja jest jak rysowanie po ustach flamastrem trochę początkowo zabawna:) Pomadka sama konturuje kształt ust ciężko wyjechać nią poza krawędź warg. :) Fajnie można stopniować intensywność koloru. Czasem jak uzywam bez balsamu efekt porównuję do permementnego makijażu ust . Dodając balsam usta nabierają blasku. Jestem zadowolona ponieważ mogę stopniować kolor, nałożenie jest nie zwykle proste, dodatkowo balsam pielęgnuje usta.  Wydajność jest niebywale ( mam i używam go często od wakacji )
Jedynym szczegółem , o którym trzeba pamiętać, nakładamy na odtłuszczone, suche usta. Zauważyłam ,że przy tym odcieniu osoby ,które mają naturalnie ciemniejszą barwę warg , pomadka jest mniej widoczna, chyba , że nałożą trochę podkładu przed nałożeniem. U mnie sprawdza się znakomicie.
Na zdjęciu niestety aparat nie dał rady ciut przekłamał kolor.  Do zdjęcia nałożyłam balsam , nie zawsze jednak to robię.  Jestem bardzo zadowolona z tego produktu jest moim jednym z ulubieńców, jak nie mam czasu lekko nakładam flamastrem na usta i są naturalnie, delikatnie podkreślone.  Jeśli już więcej maluję i dodam balsam kolor jest bardziej soczysty. :) Pomadka jest trwała jak przeschnie to rzeczywiście utrzymuje się długo na ustach. Ja osobiście polecam .


8 komentarzy: