piątek, 6 marca 2015

Nie mój typ ,ale pokochałam

Hej witajcie :)
 Dziś luzacki pościk tak przy piątku.
Macie czasem tak ,że kiedy wąchacie perfumy   ,  myślicie sobie "te ?nie nie moja bajka" po czym zakochujecie się w tych właśnie nie ze swojej bajki. Podejrzewam ,że na pewno tak macie, mam też i ja. Jednak z tą perfumą było podobnie , jednak troszkę inaczej. Powąchałam próbkę i aż mną wzdrygnęło. Pomyslałam - " kościół, różaniec , nie to zapach nie dla mnie bleee  ... " jednak ten flakon hmmmmm ach ten flakon.

"Elegancki szklany flakon
jest ręcznie owijany naturalną skórą
ozdobną wypalanym logo,
a następnie dokładnie sznurowany
powlekaną nicią na wzór damskiego
gorsetu."
Dla mnie mistrzostwo !! 

Nie lubię takich zapachów , nie są dla mnie , jednak ten nie dawał mi spokoju, czułam próbkę i zastanawiałam się dlaczego ja się nad nim zastanawiam . Dzis już wiem jest oszałamiający , niejednoznaczny, pozostawia dłuuugi ogon , trwały niesamowicie . Wąchałam próbkę i uzależniałam się od rozwijającego się zapachu , który postanowiłam mieć. Dostałam  na Mikołajki i używam tylko na szczególne okazje , na wyjątkowe okazje , gdyż perfuma jest wyjątkowa. 
Myślę ,że należy do tych zapachów , które się pokocha lub znienawidzi , ja o dziwo się zakochałam i ubolewam ,że perfuma jest z kolekcji limitowanej TT od FM Group. Zastanawiam się nad zrobieniem zapasów by nie musieć zbyt szybko się z moją miłością rozstawać <3

W sercu zapachu zakwitają turecka róża, frezja i kwiat pomarańczy,
a drogocenny szafran, skóra i zmysłowe piżmo dodają mu
fascynującej głębi. Razem tworzą unikalną całość, w której nuty
orientalne splatają się z kwiatowymi. To niezwykły zapachowy podpis,
który pozostaje w pamięci po spotkaniu z wyjątkową kobietą.
 Pojemność 50 ml cena katalogowa 99 zł  zaperfumowanie 20 %

3 komentarze: