czwartek, 26 lutego 2015

Puder Bambusowy - dlaczego lubię?

Witajcie dziś chciałabym napisać kilka słów o PUDRZE BAMBUSOWYM OD FM .


 Puder otrzymujemy w tekturowym pudełeczku. Niestety fotki dziś nie są najlepsze za co przepraszam


 puder znajduje się w  estetycznej , solidnie zamykanej kasetce  w kształcie koła


puder pokryty folią ochronną ,  na niej gąbeczka i jako plus uważam obecność lusterka
Podoba mi się bardzo wytłoczona gałąź bambusa :) W realu całe opakowanie i puder prezentują się o wiele lepiej ( chyba muszę kupić nowy telefon bo te zdjęcia psują wszystko :)

A teraz opis producenta - 

  • transparentny puder idealny do wykończenia makijażu i poprawek w ciągu dnia
  • stworzony na bazie ekstraktów roślinnych i naturalnych olejów oraz witaminy E
  • ekstrakt z bambusa doskonale matuje i wygładza skórę, a dzięki zawartości krzemionki optycznie zmniejsza zmarszczki i rozświetla cerę
  • bogaty w NNKT olej z bawełny odżywia skórę oraz przywraca jej elastyczność
  • ekstrakt z alg o właściwościach nawilżających poprawia kondycję skóry
  • naturalny olej z ostropestu i witamina E chronią skórę przed wolnymi rodnikami i szkodliwym działaniem promieni słonecznych
  • odpowiedni do każdego rodzaju skóry 
Cena regularna to  29,90 zł / 6,4 g

I moje spostrzeżenia-
Sam  PUDER BAMBUSOWY jest wg. mnie  doskonałą alternatywą dla pudrów kolorowych. Puder wzbogacony o naturalne składniki co również jest plusem:)   Jest to stosunkowo nowy produkt w FM ,ale szybko zyskał uwielbienie u kobiet.( przynajmniej w moim otoczeniu) Ja również go stosuję:)
Co dla mnie ważne ? Nie pozostawia on białych smug (nie bieli twarzy), szczególnie jeśli nakładamy go pędzlem ,utrwala makijaż, doskonale matuje nawet na kilka godzin, można go nakładać kilka razy dziennie . Jest lekki, nie zatyka porów, nie podrażnia , ma przyjemny delikatny zapach białej herbaty.
Ja osobiście  pierwszy raz w życiu spotkałam się z pudrem bambusowym prasowanym. Sypkich form raczej unikam,  bo połowę zwykle gubię:) Więc już samo to jest dla mnie ogromnym plusem.

Przy tym pudrze stwierdzam ,że obietnica producenta została spełniona w 100%. Gdybym miała ocenić dałabym 10/10  :)

A czy WY spotkałyście się z pudrem bambusowym w takiej formie?Bardzo jestem ciekawa:) Lubicie pudry transparentne?

4 komentarze:

  1. Tak, jest w Marizie puder bambusowy transparentny, ale nic więcej powiedzieć nie mogę, bo nie miałam. Teraz na pewno po wykończeniu obecnego pudru w kamieniu kupię bambusowy, ale zastanowię się czy z FM czy z Marizy, a kiedyś na pewno wypróbuję oby dwa, tylko wszystko w swoim czasie. Tego typu produkty są raczej wydajne, zatem nie zużywają się dość szybko, a ja nie lubię naotwierać kilka tych samym produktów i je zmarnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O w marizie jest też może kiedyś bede miała okazje wypróbować:)

      Usuń
  2. Mało używam pudrów (w ogóle, kolorówki), ostatnio z pracy dostałam vichy ideal teint więc pewnie wystarczy mi na długo długo ;-) niemniej, dużo znajomych które u mnie kupowały bardzo sobie chwaliły, więc jak wykończę obecny, to na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń