sobota, 18 kwietnia 2015

No i co ja znowu zmalowałam??

Hej kochani no zła jestem jak osa. To człowiek chce, stara się coś pokombinować z makijażem , a tu to nie wychodzi a tu tamto a na koniec okazuje się ,że fotograf to ze mnie kiepski;p Cholercia dziewczyny MAKIJAŻ TO SZTUKA !!!!! może kiedyś będzie mi dane nauczyc się jej. Póki co metoda prób i błędów:) A co dziś zmalowałam ? Zobaczcie sami :)
Szczerze na własną obroę powiem ,że na żywo wyglądało to troszkę lepiej hihih.
Więc zapraszam do obejrzenia:)
















































 wiem wiem fotek masa ,a żadna idealna.... ale liczę na Wasze opinie <3 :)

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, pasuje makijaż pasuje do twojej tęczówki oczów :) Nie poddawaj się, uważam że masz rękę do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję mi co prawda ciężko ocenić :) jestem początkującym samoukiem :) ps. na fotce moja koleżanka:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale Twoja koleżanka ma wielkie, piękne oczy:) Bardzo przyjemny makijaż, zmieniła bym jednak całkiem tonację cieni:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli mogę spytać bo to dla mnie cenna rada:) jakbyś zmieniła tonację???:) tak oczy ma śliczne:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż :) co prawda nie w moich kolorach ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń