poniedziałek, 2 marca 2015

Waniliowe Smarowidło


Dziś podzielę się z Wami moim drugim ulubionym smarowidłem do ciała. Jak juz może wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju musy, masła, sorbety i inne. :)
O pierwszej tego typu miłości pisałam Tutaj . Dziś będzie to Masło do ciała z serii Spa & Senses od FM <3


Kilka słów od producenta -
Esencja SPA ukryta w pięknych opakowaniach, nagrodzonych w ogólnopolskim konkursie designerskim Art of Packaging. Kosmetyki zostały również wyróżnione godłem Super produkt 2011 przez czytelniczki magazynu„Świat Kobiety”.
Doskonale nawilża i odżywia skórę. Zawarte w nim masło shea oraz masło kakaowe delikatnie natłuszczają ciało i sprawiają, że skóra staje się zachwycająco miękka, sprężysta i gładka. Olej makadamia, dzięki wysokiej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych i właściwościom antyoksydacyjnym, opóźnia proces starzenia się skóry. Olej lniany, bogaty w witaminy E i F, regeneruje suchą skórę i chroni ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Kosmetyk dostępny jest w kilku wersjach zapachowych do wyboru: werbena,brzoskwinia, kwiat wiśni, wanilia i paczula.
Pojemność: 250 ml

Cena regularna w katalogu to 34,90

Ja ten produkt  uwielbiam !!!! Szczególnie w wersji zapachowej - wanilia. Masło jest tak słodko pachnące, zapach utrzymuje się na skórze niesamowicie długo, przesiąka nim pidżama, ciuchy...
Bardzo szybko się wchłania , ma kremową konsystencje a ciało po nim rzeczywiście jest gładki i nawilżone. Wystarcza niewielka ilość , dlatego masełko jest bardzo wydajne. Skóra jest odżywiona, pachnąca ,gładka , nawilżona więc czego chcieć więcej. :) Skład jak najbardziej na plus.  Dla Panów polecany jest zapach paczuli. Zauważyłam, ,że świetnie regeneruje również dłonie (jeśli ktoś ma przesuszone lub zniszczone od pracy to jak najbardziej polecam .
Nie będę więcej się rozwijać bo moich ochów i achów była by masa:)

A Wy lubicie wanilię?

9 komentarzy:

  1. lubię zapachy waniliowe :) ale nie mogą być za bardzo duszące, przy perfumach nie jest to dobra nuta, lepiej pachnie w balsamach, kremach itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm mi to absolutnie nie przeszkadza szczególnie jesienią i zimą:) zapach jest w moim odczuciu tak przyjemny ,że nie potrafie sie z nim na dłużej rozstać. zresztą perfumy z nutą wanilii także uwielbiam hihihih

      Usuń
  2. Następne ciekawe maselko, wanilia, mogłoby mi to podpasowac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak czytajac blogi ma się ochotę na wszystko hihi

      Usuń
  3. http://minionek01.blogspot.com/2015_02_01_archive.html
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jak ja uwielbiam zapach wanilii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku ja też a to taka typowo słodziutka wanilia mniam ;p

      Usuń
  5. nie przepadam za wanilią ale sądzę, że kwiat wiśni by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na szczęście jest kilka innych zapachów bo wiadomo nie każdy lubi wanilię:)

      Usuń