środa, 18 marca 2015

Hit czy Kit? oceńcie sami:)

Hej Hej Heloo :)

Dziś napiszę krótko . Bardziej ciekawa jestem Waszych opinii co sądzicie o tego typu produktach. Szczególnie ciekawi mnie opinia włosomaniaczek :)

Przedstawiam Wam Perfumy do włosów of Federico Mahora:)





Co obiecuje producent?
 
Nadają fryzurze piękny, delikatny zapach

bogate w ceramidy, będące naturalnym budulcem włosa, które
odbudowują i wygładzają włosy

zawierają prowitaminę B5, która wnika głęboko w strukturę
włosów, wzmacnia je, zapobiega rozdwajaniu końcówek i ułatwia
rozczesywanie, a także nawilża skórę głowy

specjalnie dobrane polimery delikatnie utrwalają fryzurę, nadają
włosom połysk i zwiększają ich objętość

zawierają składniki zapobiegające elektryzowaniu się

w formie wygodnego spray’u

przeznaczone do wszystkich rodzajów włosów
Pojemność:
50 ml Cena 18,90
Sposób użycia: spryskać włosy z odległości ok. 15 cm
 
 Perfumy do włosów sprawiają, że piękny zapach ożywa na nowo z każdym ruchem głowy lub powiewem wiatru. Zawarte w nich substancje czynne odżywiają włosy i skórę głowy. Perfumy nie obciążają i nie wysuszają włosów. Starannie dobrane składniki nadają włosom delikatny połysk, zapobiegają elektryzowaniu się i zwiększają ich objętość. Do wszystkich rodzajów włosów.
 
 
Ja mam zapach 81 o którym pisałam klik .Zapach jak najbardziej mi sie podoba. Co do samego produktu, ciężko powiedzieć gdyż na pewno odświeża włosy i współgra z ulubioną perfumą. O Layeringu pisałam juz Wam klik .Co do odżywienia włosów nie jestem w stanie się wypowiedzieć gdyż używam wielu produktów, ciężko więc stwierdzić. Zdecydowanie produkt mi się podoba , jest całkiem przydatny, i dodam , że złego wpływu na włosy nie zauważyłam. 
Podsumuję- produkt na pewno fajnie , przyjemnie pachnie , odświeża, skład jakie opisałam na plus, pogorszenia kondycji włosów nie zauważyłam, polepszenia nie jestem w stanie stwierdzić. Czy kupię ponownie? Jak trafię promocje być może tak , jednak jestemw stanie obyc się bez tego produktu :)

Co sądzicie ? Kupiłybyście taki produkt? Uważacie ,że to fajna sprawa? bardzo jestem ciekawa szczerych (kulturalnych) opinii:)


6 komentarzy:

  1. nie widziałam szczerze powiedziawszy tego w ofercie FM. kosmetyk wart uwagi ;)

    nicemycosm-myaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam takie perfumy do włosów z Chanel, powód był prosty te do włosów były dużo tańsze niż do ciała, a utrzymywały się tak samo długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w sumie o tym nie pomyślałam :) bardzo ciekawe rozwiązanie:)

      Usuń
  3. Pierwszy raz się z nim spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra jest włosomaniaczką i zawsze ma w torebce ten spray.Ja nie raz od niej brałam zeby sobie zobaczy jak to działa,ale szczerze,jak dla mnie za mocne, lekko psikniesz i już Cie dusi ;P
    http://bejbeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tez zależy od zapachu jaki wybierzemy :)

      Usuń