czwartek, 5 marca 2015

Masło czy balsam jak kto woli, naturalny rozpieszczacz ust

 Witajcie !! Dziś również o produkcie z kolekcji BODY SIGN od FM  ,ale jutro już zupełnie co innego O produktach dwóch z tej serii pisałam .Klik jak również tu klik .  Jutro planuję coś całkiem innego więc spokojnie:) Postaram się krótko i na temat. Otóż chodzi o NATURALNY BALSAM DO UST cherry & chocolate .
Dostałam go w gratisie i bardzo się cieszę bo akurat zima i usta to raczej dwóch wrogów:) 

Opis producenta-
Znak V
- produkt odpowiedni dla wegetarian

kombinacja najwyższej jakości składników naturalnych stworzona
dla optymalnej pielęgnacji ust
olej ryżowy intensywnie odżywia delikatny naskórek ust
olej ze słodkich migdałów sprawia, że wargi stają się cudownie
miękkie i gładkie
olej kokosowy nawilża i regeneruje spierzchnięte, wysuszone usta
witamina E słynie z właściwości przeciwstarzeniowych, a wosk
pszczeli delikatnie natłuszcza usta i chroni je przed szkodliwym
działaniem czynników zewnętrznych
apetyczny zapach wiśni w czekoladzie
Waga:
15 g
Sposób użycia:
nałożyć równomiernie balsam na usta


 Cena tego cudeńka katalogowa 18,90


I właśnie mój aparat nie poradził sobie z pięknym ,prostym ,ale dla mnie ekskluzywnym opakowaniem .... Te napisy są koloru złotego ;p
Taki oto słoiczek dobrze się zakręca nie ma żadnych roblemów


Jesli chodzi o konsytencję to jest zbita, woskowa, raczej nazwałabym masełkiem :) Nakładamy palcem lub też pędzelkiem jak kto woli.

Usta są nawilżone, miękkie, gładkie, zabezpieczone przed mrozem i wiatrem. Wystarczy cieniutka warstwa by pokryć usta  , jest to kosmetyk bardzo wydajny sama nie wiem kiedy się skończy a mam go juz troszkę ;p Zapach całkiem ładny, czuję ewidentnie wiśnie i troszkę mniej czekoladę. Subtelny nie męczący. Cenię go za składniki a także za działanie ,ale też duży plus za to ,że usta się po nim nie lepią.

Bardzo się polubiliśmy i myślę ,że warto mieć taki oto mały ,wydajny , dobry produkt:)

6 komentarzy:

  1. ja jednak chyba obstaje przy balsamie do ust ;)
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest balsam ja go po prostu nazywam inaczej:)

      Usuń
  2. Mam i jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię naturalne kosmetyki ;) świetnie się zapowiada ten balsam ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń