wtorek, 10 marca 2015

Perfumowany krem do rąk i paznokci od Federico Mahora

Hej :) wczoraj wspominałam o LAYERINGU TUTAJ . Dziś chciałabym napisać o produkcie Perfumowany krem do rąk i paznokci od Federico Mahora  . Jest to jeden z wielu produktów od FM  ,który zaliczamy do Layeringu.
Za jakiś czas przedstawię resztę takich produktów, dziś wybrałam krem do rąk bo strasznie mocno go lubię:)




 Jeśli chodzi o skład tyle mój aparat dał radę uchwycić

 Krem do pielęgnacji każdego rodzaju skóry dłoni. Zawiera witaminę B5, poprawiającą barierę lipidową naskórka i przyspieszającą regenerację tkanek, oraz witaminę A, która pielęgnuje skórę i stymuluje biosyntezę kolagenu. Zawarta w kremie alantoina działa łagodząco, redukuje podrażnienia i zaczerwienienia naskórka.
 Pojemność: 100 ml
Zapachy - FM33 , FM81, FM173, FM 98
Męskie FM 134, FM 52 .
Cena katalogowa - 13,90 zł

Ja posiadam zapach FM 81n bo uwielbiam perfumy FM 81 ,które opisałam tutaj.
Kremy z tej kolekcji są dla mnie wyśmienite. Oczywiście zapach dobieramy do siebie , i jest taki jaki właśnie lubimy. Dla mnie rewelacja mieś taką opcję. Krem wchłania się bardzo szybko i rzeczywiście skóra jest niesamowicie gładka, jedwabista, nawilżona . Nie mam potrzeby nakładać co chwilę bo efekt przynajmniej u mnie jest długotrwały.Jednak wracam do niego kilka razy dziennie ,ale to raczej z ochoty na poczucie jeszcze raz tego zapachu    oraz na świeżo gładkości :)
Krem rzeczywiście działa regenerująco , mnie absolutnie nie podrażnia i choć bym nawet chciała , nie potrafię niczego w tym produkcie krytykować.
Jest bardzo wydajny   , nawet jeśli używa się go kilka razy dziennie (tak jak to robię ja).
Tubka raczej ładna , prosta zamykana na klik . Produkt spełnia moje oczekiwania jest moim ulubieńcem i zawsze gości w mojej toaletce:)

Znacie  produkt? A jesli nie co uważacie po tyym co napisałam?












7 komentarzy:

  1. Ja miałam taki balsam ale inny zapach i byłam z niego bardzo zadowolona ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam kosmetyków FM.
    Ale Bardzo mnie zacheciłaś: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam kosmetyków FM.
    Ale Bardzo mnie zacheciłaś: *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , najlepiej samemu wypróbowac i wyrobic sobie opinie. Ja tak zrobiłam i jestem zachwycona większością produktów:)

      Usuń
  4. Cena przystępna, ciekawy zapach, dobre działanie w takim razie i ja powinnam go polubić:)

    ZAPRASZAM NA NOWY POST

    OdpowiedzUsuń