sobota, 7 marca 2015

Niezbędny

KREATOR DO RZĘS I BRWI. Początkowo zainteresowała mnie nazwa produktu , choć myślałam ,że to zbędny gadżet postanowiłam go wypróbować. W taki oto sposób , można powiedzieć "przypadkiem " teraz nie potrafię się z nim rozstać. Moim problemem były krótkie , "opadające" rzęsy . Zazwyczaj dobre tusze radziły sobie z tą niedoskonałością, jednak kreator dał mi poczucie , że problem ten jakby zaraz po użyciu znikał.Moim zdaniem jest to kosmetyk bardzo dobrej jakości i efekty widać od razu po użyciu dlatego też nie zamierzam się z nim rozstawać;)
 Co prawda wysychanie żelu na brwiach zajmuje chwile ,ale myślę ,że to nie jakiś wielki minus.
Jeśli chodzi o  żel do brwi , rzeczywiście  układa on niesforne włoski oraz utrwala nadany łukom brwiowym kształt. Ja zazwyczaj stosuję go już po nałożeniu cieni czy też kredki do brwi .

 Mam wrażenie ,że od czasu stosowania brwi i rzęsy zostały odżywione (tak ja to widzę) . W każdym razie produkt spełnia moje oczekiwania  .  










Co mówi producent?

  • przezroczysty żel idealnie układa niesforne włoski oraz utrwala nadany łukom brwiowym kształt
  • zawarty w żelu unikalny kompleks aminokwasów wzmacnia i odżywia brwi, a prowitamina B5 działa regenerująco, przywracając im piękny, zdrowy wygląd
  • odżywcza baza pod tusz natychmiast pogrubia i wydłuża rzęsy oraz nadaje im zachwycającą objętość, potęgując efekt działania każdej mascary
  • baza wzmacnia rzęsy, pobudza ich wzrost, a dzięki aktywnym składnikom działa niczym serum: proteiny pszenicy odżywiają rzęsy, a witamina E uelastycznia je, dodatkowo minimalizując wypadanie
  • odpowiednio wyprofilowane szczoteczki umożliwiają precyzyjną aplikację i docierają nawet do najkrótszych włosków
  • pojemność: 2 x 7 ml
Cena 29,90 ( teraz jest w promocji więc muszę zrobić zapas, mimo ,że wydajność jest moim zdaniem bardzo dobra.)
Kreator został mianowany Kosmetykiem Roku 2013 a także zakwalifikował się do produktów TOP 10 w kategorii FM GROUP MAKE UP.

1 komentarz: