niedziela, 1 marca 2015

Cień kaszmirowy Butterfly Blue

Dziś krótko ze względu na to ,że wrócę do tematu tych cieni za jakiś czas. Póki co wybrałam kolor Butterfly Blue by napisać pare słów o cieniach kaszmirowych od FM. Gama kolorystyczna jest bardzo szeroka, ale o tym w późniejszym czasie :)


 OCZYWIŚCIE APARAT W TELEFONIE NIE DAJE RADY ,ALE NADAL NAD TYM PRACUJE:)

 Opis producenta.
  • intensywne napigmentowanie sprawia, że kolor idealnie odwzorowuje się na powiece, nie wymagając poprawek w ciągu dnia
  • kremowa konsystencja, delikatna niczym kaszmir, ułatwia precyzyjne nałożenie kosmetyku
  • zawartość wysoko zmikronizowanych składników pudrowych zapewnia trwały makijaż oczu, bez obsypywania się
  • szeroka gama fascynujących, nasyconych kolorów
  • matowy
  • prasowany
  • waga: 2,5 g
Cena katalogowa 13,90 /2,5g


Tak te cienie są piękne i dla mnie to najlepsze maty , z którymi się spotkałam . Co prawda lekko się obsypują ,ale mają tyle zalet ,że jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. Napigmentowanie jest niesamowite. Nie zbierają się w załamaniu powieki co jest dla mnie kolejnym, plusem. Małe, praktyczne opakowanie, zakręcane, więc cienie się nie rozsypują po kosmetyczce Ja zawsze nakładam je na bazę pod cienie z FM . Można je stosować na mokro i na sucho. Gama kolorystyczna jest bardzo szeroka i nie banalna . Cienie są bardzo wydajne i długo trzymają sie na powiekach. . Jestem jak najbardziej fanką cieni kaszmirowych z FM Polecam serdecznie jeśli kochacie matowe cienie:)

Jak Wam podoba się ten kolorek ?

2 komentarze:

  1. nie lubię fm :( zawiodłam się na tych kosmetykach :) kolor ładny ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy musi lubic ja uwielbiam :) kolor tez nie zawsze mi pasuje ,ale staram się go zmieszac z innym bo mam małe oczy :) ale tak mi sie spodobał ,że musiałam go mieć:)pozdrawiam . dziękuje za komentarz

      Usuń