sobota, 28 lutego 2015

Bo lakier do paznokci ważna rzecz:)

Dziś przychodzę do Was z moja opinią o lakierach do paznokci również od FM :) Posty moje nie zawsze będą dotyczyć FM'u jednak najwięcej używam ich produktów więc na pewno o nich będzie najwięcej :)

Lakiery do paznokci to akurat produkty , których chyba każda z nas używa . Wiele z nas oczekuje całkiem czego innego od lakieru , jedni stawiają na cenę niską, inni trwałość, jeszcze inni praktycznie mówią "lakier jak lakier" . Ja wybieram zwykle te ,które długo trzymają ,szybko schną , i aplikacja nie jest jakaś bardzo nie wygodna. Oczywiście kolory to zupełnie rzecz gustu , a o gustach jak to mówią sie nie dyskutuje:)

Poniżej moje dwa ulubione odcienie choć mam ich więcej, ale wybrałam te , kóre używam najczęściej.


                                                Z lewej kolor Pale Fuchsia z prawej Apricot

 Opis producenta-
  • szybkoschnący
  • długotrwały
  • zapewnia głęboki kolor i intensywny połysk
  • wzbogacony o witaminy A i E
  • zawiera wapń i keratynę, które dodatkowo wzmacniają paznokcie
  • kremowa konsystencja zapobiega powstawaniu smug
  • idealnie dopasowany pędzelek ułatwia równomierne krycie
  • hypoalergiczny
  • pojemność: 10 ml
* Kolory perłowe.
** Kolor metaliczny.
  Cena regularna 17,90 / 10 ml

Ja nie jestem znawcą lakierów do paznokci , po prostu albo jakiś lubię albo nie. Te akurat lubię bardzo.  Rzeczywiście schną bardzo szybko ,  pędzelek jak widać jest cieniutki co akurat ja sobie cenię, ładnie rozprowadza lakier.  Pojemność jest spora ,  lakiery szybko nie zasychają ani nie gęstnieją, więc to także na plus. Zauważyłam , że nie które odcienie mają troszke inną konsystencję od pozostałych , jednak jakoś nie zagłębiłam się w temat bo także spełniały rolę taką jakiej oczekuję. Trwałość moim zdaniem jest bardzo przyzwoita. U mnie po ok. 5/6 dniach zaczyna się ścierać z końca paznokcia , nie odrywa się płatami. Większość odcieni już po pierwszej warstwie pokrywa ładnie płytkę , czasem nawet nie trzeba nakładać drugiej. Inne dopiero po 2 warswtie wyglądają jak wyglądać powinny :) Jednak podsumowując ja lakiery sobie bardzo chwalę szczególnie , za trwałośc, łatwą aplikację ,szybkie schnięcie oraz szeroką gamę kolorystyczną.

Moja ocena 9,5 / 10  <3  Nie zamierzam się z nimi rozstawać ,a że teraz jest świetna promocja na lakiery  pewnie zakupię ich jeszcze kilka:)

Polecam. A WY jakie lakiery lubicie najbardziej? Jakie cechy lakierów są dla Was najważniejsze ?

4 komentarze: