wtorek, 24 lutego 2015

Pierwszy wpis :) O POMADCE POMADKA DO UST extra rich lipstick OD FM

Jako, że jestem tu nowa proszę o wyrozumiałość , nie mam jeszcze wpray w pisaniu bloga, ale obiecuję, że będę starać się wypadać co raz to lepiej :)

Od długiego już czasu jestem fanką produktów FM GROUP. Dziś postanowiłam opisać moje wrażenie na temat pomadki do ust  extra rich lipstick  w odcieniu HOT RED.

Póki co zdjęcia z telefonu wychodzą mi kiepsko ,ale pracuję nad tym by mieć na dniach już lepszy sprzęt:) Tak więc proszę o cierpliwość. 

Dlaczego dziś wybrałam pomadkę? Otóż przeglądając fotki ze świąt  ,  spojrzałam na usta wymalowane właśnie nią i odczułam chęć opisania jak bardzo ją lubię. Od zawsze byłam sceptycznie nastawiona do czerwonych pomadek, jednak ta jakoś tak mnie urzekła , że jak tylko mam jakieś większe wyjście sięgam po nią bez wahania :)  Może dlatego ,że czerwień nie jest moim zdaniem tandetna.

Oto opis producenta -
  • nadaje ustom zmysłowy kolor i delikatny połysk
  • zawiera oleje: arganowy oraz jojoba, o właściwościach nawilżających i regenerujących
  • masło shea zmiękcza i wygładza usta, zapobiegając ich pękaniu i pierzchnięciu
  • witamina A przyspiesza odnowę komórek naskórka, witamina E działa przeciwrodnikowo, a witamina F odżywia i natłuszcza usta
  • zawiera filtry UV
  • waga: 4 g
   Cena takiej pomadki regularna 25, 90 chyba, że jesteś klubowiczem tak jak ja to oczywiście masz zniżkę:)

Poniżej widać wszystkie odcienie tych pomadek oczywiście HOT RED  to pierwsza z prawej :)

Moja opinia:
To najpiękniejsza czerwień z jaką miałam przyjemność się spotkać(zdjęcie nie ukazuje całkowicie urodziwego koloru) Bardzo trwała , nie rozmazuje się, nie podkreśla suchych skórek , kremowa konsystencja sprawia ,że usta są odpowiednio nawilżone i wyglądają bardzo zmysłowo . Pomadki z tej serii są dla mnie numerem 1 , a czerwona jest Moim osobistym HITEM . Plusem jest możliwość zakupienia idealnie dobranych  konturówek , które są w identycznych odcieniach co pomadki , przez co efekt jest jeszcze lepszy. Jeśli lubicie czerwienie polecam tą pomadkę , jestem pewna, że  będziecie zadowolone.
PIĘKNA CZERWIEŃ, TRWAŁOŚĆ, PIELĘGNACJA W JEDNYM <3 


Czy któraś z Was  używała tej pomadki? Lubicie czerwienie?

10 komentarzy:

  1. jakby zdjęcie było większe to byłoby lepiej ( powiększ w programie jakimś może) i zdjęcia tych szminek w opakowaniu jak wyglądają ;) ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie obiecuję poprawę:)

      Usuń
    2. mogłabyś chociaż narazie wrzucić zdjęcia jak wyglądają szminki bo nie znam tej firmy i chciałabym zobaczyć? ;)

      Usuń
    3. pewnie tylko póki co mam swój telefon a on niestety zdjęcia robi okrutne bo jest wykończony przez mojego synka :), ale napewno wrzucę jak tylko odzyskam aparat męża:)

      Usuń
    4. Ok to czekam ;) bo pierwszy raz słyszę o takiej firmie

      Usuń
    5. na pewno zamieszczę i zapraszam do obserwowania :)i komentarzy :)

      Usuń
  2. Proponuję posty pisać jedną czcionką, żeby było czytelnie. Recenzja bardzo konkretna, przyjemnie się czyta. Chętnie zapoznam się z tą marką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie każda wskazówka na wagę złota . POZDRAWIAM :)

      Usuń
  3. Piękny kolorek o ciekawa szminka fm ja właśnie zamówiłam sobie perfumy tej firmy :-) buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak perfumy sa boskie mam wiele swoich ulubionych zapachów:)

      Usuń