piątek, 13 marca 2015

CUKROWY PEELING DO UST

 CUKROWY PEELING DO UST od Federico Mahora


Co obiecuje producent?? 







 

  • perfekcyjnie przygotowuje usta do nałożenia pomadki, błyszczyku lub flamastra do ust
  • zawiera kryształki cukru, pantenol i witaminę E, które sprawiają, że usta stają się gładkie i miękkie
  • posiada przyjemny aromat mango
  • wygodny aplikator
  • zaleca się stosowanie w duecie z Miętowym żelem do ust volume-up effect
  • waga: 1,9 g
 Cena 30,30 zł
Peeling   zwyciężył w konkursie QULTOWY KOSMETYK





Produkt otrzymujemy w tekturowym opakowaniu biało różowym.

Sam peeling zamykany jest nakrętką. By wydobyć peeling należy przekręcić dolnym "pokrętłem" . Aplikacja i sposób używania jest bardzo prosty a zarazem bardzo przyjemny.
Zapach mango jest delikatny ,ale wyczuwalny. Wyczuwalny również przyjemny smak :) Drobinki cukru podczas masowania powoli się "rozpuszczaja". Usta nie są lepkie , stają się nawilżone, gładkie , pozostawiają delikatny subtelny połysk. Jeśli chodzi o wydajność to uważam ,że jest ok , uzywam go dość często i cały czas go jeszcze mam      (od miesiąca)  i nie zapowiada się by miał niebawem się skończyć. Także drobinki cukru są nadal obecne nie tylko sam żel :)
Po peelingu pomadka wygląda na ustach  lepiej niż przed nim gdyz jak wspomniałam niweluje on suche skórki m.in. dzięki aktywnym składnikom - masło shea, pantenol, wit. E  i C.
  Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu  mam nadzieje ,że zbyt szybko mi się nie skończy :) moja ocena to 9,5  /10 ze względu na cene katalogową:)

2 komentarze:

  1. Ja używam tylko miodu zmieszanego z drobniutkim cukrem. Po co wydawać 30 zeta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię takie gadżety mieć przy sobie w torebce itp. składniki tez fajne , jako , że mam zniżki chętnie sięgam , choć nie ukrywam ,że często też sama robię sobie maseczki , peelingi itp :)

      Usuń